Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

2018. Αποφάσεις για τη νέα χρονιά

Μ΄αρέσει το 2018, έχει το 8. 
Το 8 είναι ένα νούμερο που φαίνεται κεντραρισμένο, έχει μια ευθύτητα. Πώς ήσουν εσύ; Καμία σχέση!
Επίσης το 8 αν του βάλεις μάτια, μύτη, μοιάζει με χιονάνθρωπο. Και εξ αντανακλάσεως θυμίζει και τον Φασμπέντερ στην ταινία (εσύ με τον Φασμπέντερ, καμία σχέση επίσης).
Το 8 μοιάζει και με ένα 0 που τόνισε τη μέση του.  Πώς ήσουν εσύ; Ακριβώς!

Το 2018 συνεχίζω να είμαι κατεστραμένη από πλήρη έλλειψη εμπιστοσύνης σε οιονδήποτε γένους αρσενικού (και ποιος φταίει άραγε γι' αυτό, καλό μου μηδενικό;) και το σίγουρο είναι οτι και η επόμενη Πρωτοχρονιά θα με βρει έναν ακόμα χειρότερο άνθρωπο (γιατί σκέφτομαι μόνο τα αρνητικά και το μόνο που κάνω ειναι να βρίζω κόσμο από μέσα μου).

Για φέτος λοιπόν, ας ειμαι ρεαλίστρια και ας προσπαθήσω:
1. Να παχύνω (που θα γίνει, αν ποτέ σταματήσει να με τρώει αυτό το alien του κυνισμού που ζει μέσα μου)
2. Να πίνω περισσότερο (και κοκαλιάρα και τσιτωμένη, πόσο λυπηρό)
3. Να πάρω το αντίθετο της προαγωγής (δεν ξέρω τι είναι αυτό, υποβιβασμός; Μπας και με παρατήσει ήσυχη η διευθυντριά μου) 
4. Να καταφέρω να μεταφράσω το διδακτορικό προς έκδοση (που με παρακαλάει η εκδότρια, αλλά αυτη η καλή κυρία δε ρωτάει αν έχω χρόνο να το κάνω -και θα μου πεις πού να τον βρεις που κάθεσαι και γράφεις στα blogs)
5. Να κάνω καλό σεξ με έναν γλυκό άνθρωπο (αχ βρε Χιού, να μην ειμαι αυτό το κοάλα!)
6. Να σταματήσω να ψάχνω τον έρωτα της ζωής μου (κοντεύω στα μισά του δρόμου, ή κρύβεται πολύ καλά ή απλώς δεν υπάρχει)
7. Να βρω χρόνο να κάνω κατι για εμένα- και κυρίως να διαβάσω και να γράψω (κάτι που έχω απίστευτη ανάγκη και δεν δυναμαι να πράξω).
8. Να μην τα παίρνω όλα τόσο σοβαρά (α, την Ψ μου να πάρω τηλέφωνο φέτος, να συνεχίσουμε απο εκεί που το αφήσαμε -χάος!)
9. Να μην με πάρει από κάτω που του χρόνου τέτοια μέρα, δε θα έχω κάνει ούτε το 1/3 από όλα αυτά
10. Να ελπίζω σε μια ακόμα καλύτερη επόμενη χρονιά 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου