Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Γράμμα απ' την απατημένη ερωμένη του άντρα μου (μπερδεύτηκες;)

Σήμερα είχα μια τραγική μέρα στη δουλειά. Γύρισα σπίτι πτώμα και ήθελα μόνο να χαλαρώσω. Ανοίγωντας τα μέιλ μου είδα δύο μηνύματα από μια κοπέλα. Νόμιζα οτι ήταν κάποια φοιτήτριά μου, μα ανοίγω το ένα και βλέπω αυτό:

Αυτή είναι η γυναίκα που τα έχει ο άνδρας σου εδώ και χρόνια και σε κοροϊδεύει.
Και όχι μόνο αυτή οπως καταλαβαίνεις. Να τον χαίρεσαι. 
(Αληθινή φωτογραφία όπως βλέπεις από το κινητό του )
Από κάτω σε επισύναψη ακολουθούσε μια φώτο.

Αν θέλετε το πιστεύετε: σκέφτηκα οτι ειναι ιός για τον υπολογιστή μου! Οτι αυτο το μηνυμα ήταν τόσο γενικό που δεν αξιζε να ασχοληθώ. "ο άνδρας σου" κλπ. Γενικολογίες για να τσιμπήσω και να ανοίξω τη φωτό με τον ιό! Και το διέγραψα. 
Αλλά υπήρχε και δεύτερο μήνυμα και η αλήθεια ειναι οτι σπανιώς έρχονται σπαμ δύο- δύο, στα ελληνικά κιόλας και σου λένε τέτοιες κατινιές. Άνοιξα και το δεύτερο μήνυμα, έλεγε ακριβώς τα ίδια: η τύπισσα καιγόταν, το είχε στειλει δυο φορές μπας και δεν το  λάβω!
Ε, εντάξει, ήμουν περίεργη: άνοιξα την επισύναψη
Ήταν όντως η φώτο μιας ώριμης  νεοπλουτογλαδιόλας σε κάποιο κλαμπ, με ένα φόρεμα ότι- είχα- να- πετάξω- έξω- το- πέταξα

Ξαναδιάβασα το μήνυμα:
Αυτή είναι η γυναίκα που τα έχει ο άνδρας σου εδώ και χρόνια και σε κοροϊδεύει.
Και όχι μόνο αυτή οπως καταλαβαίνεις. Να τον χαίρεσαι. 
(Αληθινή φωτογραφία όπως βλέπεις από το κινητό του )
Τα δεδομένα ήταν επαρκή:  η απατημένη αποστολέας, μια ακόμα από τις "αναλώσιμες" του πρώην μου, μαθαίνει οτι ο τύπος βγαίνει και με άλλη. Αυτή προφανώς ήξερε οτι τον μοιράζεται με μια μέγαιρα σύζυγο (εμένα) και για χάρη του βρέφους μας (τέτοιος υπέροχος πατέρας, υπόδειγμα, πυο βάζει τη ζωή του σε δευτερη μοίρα, οϊμέ!), δε με χωρίζει. Και ξαφνικά, η φουκαριάρα, ανακαλύπτει οτι ο λεγάμενος, έχει κι άλλη αναλώσιμη, σε άλλο ταχυδρομικό κωδικό (μια στην πόλη, μια στο χωριό, αλλα έλα που το facebook εκμηδενίζει τις αποστάσεις και συναντήθηκαν αυτές οι δυο)! Στέλνει λοιπόν τη φωτό στην επίσημη σύντροφο με σκοπό να του καταστρέψει τη σχέση με το παιδί, τη ζωή, το γάμο, όλα!
Πού να ήξερε η καημένη, οτι τον έχω σχολάσει τον γελοίο, από τότε που απλώς υποψιάστηκα οτι κάτι παίζει με άλλη- χωρίς απτές αποδείξεις, χωρίς κινητά, χωρις ξεκατινιάσματα. Δε χρειάστηκαν, Όπως έλεγε ένας φίλος "όταν ψάχνεις, βρίσκεις" και το στομάχι μου δεν άντεχε να βρω: είχα περάσει μια εγκυμοσύνη με τον τύπο "'αντε γειά" και μετά τη λοχεία ολομόναχη και κάθε βράδυ να φεύγει "να πάει να δει τι κάνει η μαμά του (!) στο Γαλάτσι (μην ξεράσω) παρφουμαρισμένος τυ σκοτωμού (!!!).
Εντάξει, δε χρειάζεσαι και διδακτορικό για να καταλάβεις οτι ο άλλος ειναι "αλλού".
Με συνοπτικές διαδικασίες τον εστειλα στο διάολο και πήγα σε δικηγόρο. 
Ο δικαστής του έριξε μια ωραία διατροφούλα που πρέπει να ήταν το μόνο που τον πόνεσε από τον χωρισμό μας (καθότι μόνο οι τσέπη και οι δηθενιες του τον ένοιαζαν) και τώρα εμφανίζεται αυτή η "αγγελιοφόρος" να μου ...ανοίξει τα μάτια.

Γλυκιά μου, εσύ να το χαίρεσαι το κελεπούρι σου! 
Τον ξεφτύλα, τον νάρκισσο, τον παθολογικό ψεύτη, τον άμορφωτο, τον σπαγγοραμένο που ξοδεύει μόνο για ρούχα και επίδειξη και τα βρακιά του -που δε φαίνονται- είναι τρύπια! Που το πιο μεγάλο όνειρό της ζωής του ήταν να αγοράσει ένα mini cooper countryman! Μιλάμε για έναν ανθρωπο με πραγματικά μεγάλα όνειρα και φιλοδοξίες επιπέδου!

Βέβαια, εκτός από κακίες, αναδύθηκαν και απορίες. Αυτή, πού βρήκε πώς με λένε και μου έστειλε ηλεκτρονικό μήνυμα; Ε; Εεε;;;

Σκέφτηκα να της απαντήσω:
"Σε ευχαριστώ, πρέπει να υπάρχει συνεργασία μετάξυ κερατωμένων και όχι ανταγωνισμός!
Εσύ να τον χαίρεσαι, εγώ τον έχω αδειάσει από διετίας
διότι από τότε έχω  καταλάβει τι κουμάσι ήταν.
Εσύ τότε σε ποιον ύπνο βρισκόσουν τότε";

Μετά είπα θα στείλω ένα να της τσακίσω το νευρικό σύστημα:
"Γλυκια μου σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου
θα ήθελα να σε ενημερώσω, για να μην ανυσηχείς, 
οτι εγώ του έχω συστησει να βγαίνει με άλλες
γιατί είναι τόσο κακός στο σεξ
που πραγματικά χρειαζόταν πολυ άσκηση και βελτίωση
και όντως βλέπω αποτέλεσμα, 
σας ευχαριστώ που τον προπονειτε"

Τέλος είπα στείλω ενα σε εκείνον:
να του πρωθήσω το κείμενο αυτής και να γράψω
"μάζεψε τις κατίνες σου"
-έτσι, να γίνει της κακομοιρας.

Αλλά σκέφτηκα οτι δε χρειάζεται να κάνω τίποτα.
Η τύπισσα θα τον έχει ξεχέσει ήδη
Εγώ τον έχω χωρίσει ήδη
Η βήτα-διαλογής νεοπλουτογλαδιόλα, με γεια του με χαρά του
- άμα τη βρίσκει με λεφτούδες γκόμενες-γαρίδες, πρόβλημα του
κι αμα αυτή γουστάρει ζιγκόλο με σύνδρομο Δον Ζουαν, δικό της πρόβλημα επισης.

Τέλος πάντων, εγώ αγάπη μου, ξέμπλεξα
ο τραπεζικός λογαριασμός του παιδιού γεμίζει
του έκανα μια ασφάλεια υγείας, σιγά- σιγά τον ξεκινώ δραστηριότητες
και το κέρδος θα είναι δικό μου
γιατι το παιδί οταν μεγαλώσει θα ξέρει οτι έχει τουλάχιστονμέναν γονιό
που σκέφτεσαι με το πάνω κεφάλι
αντιθέτως με τον γελοίο 
που ακόμα βρίσκει νόημα στο γυρνάει και να πηδάει
σα να μην υπάρχει αύριο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου