Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Λόγια μεγάλων δειλών Ι

"Και πώς είσαι σίγουρη οτι είναι δικό μου";

Αυτή η υπέροχη ατάκα ξεστομίστηκε οταν ο τύπος (με τον οποίο ένα εξάμηνο μαζί και στα μέλια μας), ο οποίος διαμένει στην ελληνική ύπαιθρο, αφού με είχε γκαστρώσει (μεταφορικά) ενα ολοκληρο καλοκαίρι, οτι "είμαι η γυναίκα της ζωής του" και "θέλει να με κρατησει εκεί και τον χειμώνα" και "λέω να σε αφήσω έγκυο για να πάρεις άδεια και να μεινεις εδώ!" τελικά τα κατάφερε να με γκαστρώσει (κυριολεκτικά). 
Και οταν στα μεσα Σεπτέμβρη παίρνεις πασιχαρής και του λες "μωρό μου, περιμένουμε μωρό" γυρνάει και σου λέει "και πού ξέρω εγώ οτι είναι δικό μου";
Εκεί δε μπορείς να αποφύγεις να του πεις μερικά λογικά επιχειρήματα π.χ. μαθηματικού τύπου ("ασύστολη κουνελοποίηση και καθημερινό σεξ μαζί σου από 15 Ιουλίου- 28 Αυγούστου, με μόνο διάλειμμα στις 8-12 Αυγούστου- έμμηνος ρύση- και χρήση της κα-τα-πλη-κτι-κής και επιστημονικά ενδεδειγμένης μεθοδου αντισύλληψης (τράβηγμα) από 22-25 Αυγούστου, και μισό μήνα μετά φαινεται οτι το μωρό προέκυψε στις 21 Αυγούστου, κάνε τις προσθαφαιρέσεις και βρες τίνος είναι το μωρό");  
Βέβαια οι καπνοί βγαίνουν από τα αφτιά και θες να τον στολίσεις με άλλα, αλλά σκέφτεσαι οτι και να τον βρίσεις ή και να τον μεταπείσεις, τι να τον κάνεις για σύντροφο αυτόν τον παρτάκια, τον ανώριμο, που δεν έχει ιδέα τι σημαίνει υπευθυνότητα παρά σου ρίχνει και την ευθύνη ("μα μου ειχες πει οτι από τις 22/8 είναι οι επικίνδυνες μέρες", εμ, έχεις δίκιο, κι αυτό το ωάριο δε με ενημέρωσε οτι θα κατέβει μια μερα νωρίτερα να στο πω).

Ηθικό δίδαγμα:  Στη ζωή σου παίρνε προφυλάξεις (έστω και μόνο στο σεξ), γιατί κανεις δε μπορεί να σε προφυλάξει από έναν μλκ γκόμενο, αλλα τουλάχιστον, μην πάρεις ενα μωρό στο λαιμό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου