Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Φανταστικοί πρώην #1 Νίκος Οικονομόπουλος

Δεν ακούω λαϊκά. Δεν ξέρω πολλά για το παληκάρι.  Μόνο οτι πριν χρόνια βγήκε από tallent show, οτι για καιρό ειχε ενα ψευτικό παράταιρο ξανθό μαλλί και μια φωνή πιο "βαριά" από ότι σε προϊδέαζε το παρουσιαστικό του και ταμμένη να υπηρετεί ατόφιο λαϊκό. Αυτό το τραγουδι ομως του Σαμπάνη του δίνει μια ώθηση προς το ποπ, και με πιάνει κι εμένα στο target-group του. Αντε βρε Νικο μου, μετά από τόσες μπάρμπι καβάτζωσες και γκόμενα μελαχρινή.




Με τον Νίκο, λοιπόν, η σχέση θα ήταν απλή- γιατί έτσι είναι τα λαϊκά αγόρια. Θα ήταν ειλικρινής και ντόμπρος, δεν θα ήταν στερημένος να κοιτά σαν ξελιγωμένος την κάθε δίμετρη ξανθιά γλυφαδιώτισσα, δε θα ήταν νάρκισσος και αυτάρεσκος (γιατί τα περασε αυτα και ωρίμασε), δε θα ήθελε πια τα κοσμικά δήθεν, αλλά να πηγαίνουμε σε μερη που να μην τον αναγνωρίζει κανείς και να ακούμε Devendra Banhart. Θα έκανε παρέα με τον φιλο μου τον Τάκη και θα τραγούδαγε κι ένα τραγούδι στο επομενο δισκάκι της μπάντας του. Θα εβαζε στο σπίτι του μόνο πίνακες του Μουχασίρη (γιατί θα εμπιστευόταν το απόκοσμα εκλεπτυσμένο γούστο μου). Γιατί έτσι  θα ήταν ο Νίκος, και κούκλος, και πιστός, και με διάθεση πειραματισμού και με μεγάλη καρδιά!
Αλλά τελικά, αυτή η άπονη ζωή θα μας χώριζε, γιατί ο Νίκος θα ήθελε το κοκκινιστό ίδιο με της μαμάς του (κι εγώ διδάκτωρ μεν, αλλά με το πτυχίο ουχί στα οικοκυρικά), να του φέρνω τις παντόφλες του και να μην χρησιμοποιώ σε μια πρόταση τρεις  λέξεις στη σειρά που να μην καταλαβαίνει (τελικά η πρόταση ο Τραμπ φέρεται σαν δοκισίσοφο ημιμαθές ανδρείκελο ήταν αυτή που πυροδότησε τον καυγά πριν τον χωρισμό).  
Αχ, Νίκο μου, δεν σου κρατώ κακία, και σου εύχομαι να βρεις μια καλή παραδοσιακή νύφη, να σου μαγειρεύει μουσακά και να σου κανει μασάζ στα πόδια ενόσω βλέπεις αθλητικά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου